photo goacutelowna_zps9097e7ed.png  photo oblogu_zpsccfd91bf.png  photo omnie_zps2e1d951c.png  photo kontakt_zpse9786ce4.png

piątek, 31 maja 2013

Biała sukienka (s. 1)

Dotychczas nadawałam tekstom tytuły zaczerpnięte z filmów amerykańskich dotyczących ślubu i wesela, ale jako że wczoraj było Boże Ciało, przypomniałam sobie o tym świetnym filmie z serii „Święta polskie”, i zdecydowałam, że tym razem on zdeterminuje moje rozważania. 

Każda dziewczynka marzy, jak to już kiedyś napisałam, o białej sukni i królewiczu z bajki. Marzy też o własnym domu i dzieciach, co przejawia się poprzez zabawy lalkami. Ale to oczywiście takie uproszczenie. Bo czy na pewno każda? Tego nie wiem (za to feministki wiedzą na pewno, że nie każda). 

W innym tekście pisałam z kolei, że inaczej trochę jest z „chłopcami”, bo są tacy, którzy nigdy nie zrezygnują z czerwonych spódniczek na rzecz białych sukienek. Co ma zrobić więc typowa kobieta, która marzy o ślubie, domu i dzieciach, gdy trafi na mężczyznę, który marzy o wolności, piwie i kochankach? Hm cóż – UCIEKAĆ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz