photo goacutelowna_zps9097e7ed.png  photo oblogu_zpsccfd91bf.png  photo omnie_zps2e1d951c.png  photo kontakt_zpse9786ce4.png

piątek, 25 października 2013

G jak ... garnitur

Na facebooku sygnalizowałam, że będę się tłumaczyć z mojego milczenia. A więc bardzo proszę! Na początku wynikło ono z problemów z zadanym pytaniem i obiecaną niespodzianką. Na szczęście w końcu udało się wyłonić zwyciężczynię, jednak w związku ze wspomnianymi problemami, chciała ona pozostać anonimowa. A zatem oczywiście szanujemy wolę i gratulujemy!

Potem było po prostu tak, że nie miałam czasu. I to nie dlatego, że mam małe dziecko, czy że straciłam pracę. Nie. Po prostu pochłonęła mnie organizacja ogromnego przedsięwzięcia - które nadal jest w toku - przygotowującego mnie do pracy konsultantki ślubnej (o tym, co sądzę na temat jej zatrudnienia, możecie przeczytać na zankyou), a zatem mam nadzieję, że mi wybaczycie ten chwilowy bezruch? Ale już wracam i obiecuję więcej nie robić takich numerów, bo już się za Wami stęskniłam!

Garnitur może nie jest aż tak pochłaniający, jak wszelkie dodatki dla Pań Młodych, jednakże dla obecnych tu - nielicznych, ale jednak - panów, to kwestia przecież ogromnej wagi. A więc co ja mam do powiedzenia na ten temat?

źródło



NIE ZAKŁADAJCIE KAMIZELKI

To jest oczywiście najoczywistsze uogólnienie, bo są sytuacje, w których dobrze dobrana (co istotne) kamizelka jest elementem niezbędnym. Na przykład, kiedy planujecie wesele stylizowane, lub też impreza jest naprawdę elegancka i kamizelka ma za zadanie to podkreślić. Są jednak sytuacje, w których kamizelki potrafią zniszczyć efekt. Zwłaszcza jeśli są białe i połyskujące. A zatem pamiętajcie tylko, że to nie jest element nieodzowny. Możecie - ale nie musicie je założyć. 

źródło

WYBIERZCIE GARNITUR Z NARZECZONĄ, NIE Z MAMĄ

I to z kilku względów. Choćby z tego, że raczej nie wypada, żeby dorosły facet chodził do sklepu z mamusią (i żeby tak się do niej zwracał...). Inna sprawa to, że mamusie mają zazwyczaj (acz nie zawsze) inny gust, niż współczesne trendy nakazują. I nie mówię tu o tym, że trzeba być bardzo modnym, a o tym, by nie wyglądać śmiesznie i przedpotopowo. Poza tym wybierając garnitur z przyszłą żoną, będziecie mieć pewność, że jej się on będzie podobał. A co by nie mówić, to jest naprawdę ważne.

KUPCIE TAKI GARNITUR, KTÓRY JESZCZE KIEDYŚ ZAŁOŻYCIE

Nie raz się słyszy o tym, że Pan Młody musi się wyróżniać z tłumu (stąd też wspomniana kamizelka), ale bez przesady - przecież wszyscy raczej będą wiedzieć, kto zacz. Ale fakt faktem, garnitur powinien być elegancki, podkreślać walory sylwetki, tuszować co nie co i wyglądać schludnie oraz efektownie. Wtedy na pewno się wyróżni.

źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz