photo goacutelowna_zps9097e7ed.png  photo oblogu_zpsccfd91bf.png  photo omnie_zps2e1d951c.png  photo kontakt_zpse9786ce4.png

piątek, 27 września 2013

27 możliwości wykorzystania koronki

I jest dwudziestkosiódemka! Tak jak pisałam dziś na facebooku, piątkowy wpis z dzisiaj ukaże się we wtorek (nie wszystko musi być takie, jak się wydaje, że być musi!) - wtedy też info o niespodziance z racji piątku przypadającego na 27 dnia miesiąca. W poniedziałek zaś w ramach wpisów "Co nowego?..." recenzja z krakowskiego "Ślubnego Czwartku".

A teraz kilka fotoimpresji na temat koronki made by me. Interesujące jest to, że choć spędziłam nad nią dobrych kilka godzin, nadal mi się nie znudziła i jednakowo mnie zachwyca! Ale ciekawa jestem, co Wy na to. A więc tradycyjnie zapraszam do dyskusji i pozdrawiam wszystkich komentujących!

Idź do: Impresja nr 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz