photo goacutelowna_zps9097e7ed.png  photo oblogu_zpsccfd91bf.png  photo omnie_zps2e1d951c.png  photo kontakt_zpse9786ce4.png

poniedziałek, 25 marca 2013

poniedziałek, 25 marca

Tak czytam i czytam, co nowego w "naszej" branży, i powiem Wam, że posucha! Plotki w stylu: "Ciąża tak, ślub nie" znajdujące się na stronach głównych serwisów informacyjnych (sic!) jakoś mnie nie przekonują, a wręcz odstraszają od szukania czegokolwiek! Zbliża się Wielkanoc, więc ciekawi mnie, jak to jest z organizacją ślubu w tym czasie. I znajduję artykuł Wielkanocne wesele

Później natrafiam na dwa - moim zdaniem bardzo przydatne i kompatybilne ze sobą - artykuły:  Suknia ślubna - jak wybrać tę jedyną oraz Jak dobrać długość welonu. Oczywiście, możecie powiedzieć, że tematy oklepane, zwłaszcza ten pierwszy, ale punkt numer jeden tak mnie zauroczył, że przeczytałam dziewięciopunktowy dekalog do końca i Wam też polecam.

Drugi tekst jest jeszcze bardziej oryginalny i do tego wszystko ładnie pokazuje na obrazku i zdjęciach. Zabrakło mi tylko - choć to raczej temat na kolejny post - sposobów upinania tych welonów, bo to przecież także decyduje o stylu i klasie! Ja najbardziej lubię upięte z tyłu, lekko u dołu, zwłaszcza jak suknia jest strojna. A Wy, jakie macie typy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz