photo goacutelowna_zps9097e7ed.png  photo oblogu_zpsccfd91bf.png  photo omnie_zps2e1d951c.png  photo kontakt_zpse9786ce4.png

piątek, 30 sierpnia 2013

podróż przedślubna (s. 1)

O zdradach już było (odsyłam TU), więc nie o takie "podróże" dziś będzie mi chodziło. Chciałabym raczej poruszyć problem tak zwanego "wyszumienia się" przed ślubem. Ostatnio kilka razy już słyszałam rady facetów o tym, żeby broń boże nie żenić się przed trzydziestką. Co Wy na to, miłe panie?

Słyszymy wokół, że granica wiekowa tych, którzy żenią się i za mąż wychodzą (a już mają dzieci to w ogóle), znacznie przesuwa się w górę. Kiedyś dwudziestki, a teraz trzydziestki mają swoje pierworodne... Oczywiście wiadomo z czego to wynika: najpierw stabilizacja i kariera, a dopiero później tego typu zobowiązania.

Nie mnie to rozstrzygać, ani też przestrzegać, że potem może już być za późno. Jeśli ktoś tak chce - proszę bardzo. Rozumiem te wszystkie potrzeby z potrzebą wyszumienia włącznie (na przykład ja się wyszumiałam i teraz jestem już spokojna i usatysfakcjonowana), natomiast pytanie, które mi się jawi, jest następujące: co z konfliktem interesów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz