photo goacutelowna_zps9097e7ed.png  photo oblogu_zpsccfd91bf.png  photo omnie_zps2e1d951c.png  photo kontakt_zpse9786ce4.png

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

poniedziałek 15 kwietnia

Dziś na blogu Pretty Wedding natrafiłam na wpis z piątku o fryzurach ślubnych (jak czytamy, przygotowany przez portal Ślub na głowie - ciekawe czy głowę rozumieją w sensie dosłownym, dlatego piszą o fryzurach, hehe?). Z tego co wiem, to temat jak najbardziej Was interesujący (tak jak i kolor butów!). 

Ostatnio obserwuję - nota bene zachwycający mnie - trend, stawiający na naturalność. Niedbałe fale, luźne upięcia czy nawet warkocze! I kwiaty we włosach. Żebyście tylko chciały skorzystać z tych propozycji! Dodają uroku, są na czasie (choć dla mnie akurat to żaden argument, dla wielu z Was jest dość istotny) i podkreślają naturalne piękno. 

Czasem wspominam wytapirowane panny młode, czy takie z lokami sztywnymi od lakieru, pianki i innych specyfików, i żal mi się ich robi. Może gdyby wiedziały, że można inaczej... 

PS Ubawił mnie wstęp do artykułu Fryzury ślubne - trendy 2013: "Ślubna fryzura musi być wyjątkowa, dlatego zaplanuj ją już na kilka dni przed uroczystością". Zapamiętajcie, Moje Drogie, jakbyście się bardzo nudziły przykładowo w środę przed Wielkim Dniem, wtedy właśnie pomyślcie sobie nad fryzurą!

PS 2 Powyższe zdjęcie znalazłam także na facebookowym profilu Ślubnej Wzorcowni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz