photo goacutelowna_zps9097e7ed.png  photo oblogu_zpsccfd91bf.png  photo omnie_zps2e1d951c.png  photo kontakt_zpse9786ce4.png

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

poniedziałek 8 kwietnia


Ponieważ już trochę późno i wpis - co prawda nadal poniedziałkowy - średnio spełnia swą główną funkcję, garść informacji już na wstępie. Ciekawa notka pojawiła się na portalu abc ślubu. Czy słyszałyście o czymś takim, jak czwartki ślubne? To takie mini-targi, na które mogą wybrać się zarówno Warszawiacy (wiem wiem: Warszawianie!), jak i mieszkańcy Krakowa. A zatem nie czekajcie, tylko się zapisujcie, a potem napiszcie, jak było.

Następna kwestia to odkrycie kolejnego magazynu ślubnego, nazwanego tajemniczo Adeline. Wyszedł właśnie nowy wiosenny numer. (W Święta zapoznawałam się też z dodatkiem ślubnym dołączanym do Vivy, ale nie polecałam, bo - szczerze - nie było czego...) Wracając do magazynu: niestety zniechęca ilość reklam - zwłaszcza discopolowy zespół na pierwszej stronie! - i trochę błędów językowych...

Spodobało mi się z kolei, że zamieszczone informacje nie zawsze są zgodne z panującymi ogólnie trendami i można na przykład przeczytać, że pary mieszkające ze sobą przed ślubem "zwiększają aż o 45% ryzyko rozwodu w stosunku do par zaczynających mieszkać ze sobą dopiero po ślubie". No no.

PS W wielkim świecie ślub wzięła Anna Czartoryska (ale planuje jeszcze jeden, "hollywoodzki". Hm...), zaś plany ślubne ma także Adele, którą cenimy za jej muzyczną twórczość. Świetny komentarz można znaleźć pod artykułem "Wiemy, kto zaprojektuje suknię ślubną Adele": "Dzięki Bogu, bo już myślałam, że się nie dowiem! Spać po prostu nie mogłam! Dzięki wam nareszcie odzyskałam spokój!". Wspaniale, że stać nas jeszcze na dystans.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz