photo goacutelowna_zps9097e7ed.png  photo oblogu_zpsccfd91bf.png  photo omnie_zps2e1d951c.png  photo kontakt_zpse9786ce4.png

wtorek, 27 sierpnia 2013

27 elementów niezbędnika panny młodej (s. 3)


19. Nie przesadzałabym z taśmą klejącą - koło zawsze można wyjąć!

20. Nie wiem, czy słyszałyście o takim wynalazku, ale może się przydać: BŁYSKAWICZNY ODPLAMIACZ!

21. Zamiast dezodorantu wzięłabym chusteczki odświeżające - bardziej uniwersalne!

22. Nie wiem, po co brać tusz do rzęs?

23. Albo lakier do włosów?

24. Dodatkowo trzeba przemyśleć kwestię rzeczy na noc i dzień następny.

25. Nie zapomnijcie o Miłości!

26. Wzięłabym kopertówkę dla siebie lub dla świadkowej (ja niosłam przykładowo sama).

27. No i cóż jeszcze, Moje Drogie?

3 komentarze:

  1. A widzisz.. Ja na fejsbuka rzadko zaglądam;) a jeśli chodzi o manicure hybrydowy- źle założony czasem też odpyskuje, więc to też nie jest rozwiązanie idealne. Oprócz tych wszystkich wymienionych rzeczy zabrałabym jeszcze grzebień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy :) Grzebień - przydatna rzecz! Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ha!W końcu udało mi się zalogować:)

    OdpowiedzUsuń